onsdag 25 november 2009

Det här är höst bilder som jag tagit med en analog kamera,
som jag sedan skickat in på frammkallning.


Här fotograferar jag genom två fönster i ett huset,
jag har även med spegelbilden på mig själv (fotografen)


Här ber jag en i min klass ta rönnbären i handen,
sedan formar jag hennes händer som ett hjärta.


Sedan har jag scannat in dom på datorn och
så har jag bearbetat den här bilden i olika varianter photoshop.

Här har jag kvar hela bilden, jag har höjt kontracten
och fixat och trixat med en massa



Här har jag beskärt bilden så jag bara får med hjärtat,
sedan har jag gjort en kallare bild, det känns som mer en elak bild.
Kanske häxan i skogen som ger dig dom förgiftatde bären




Det här är oxå den beskärda bilden, fast en varmare bild,
det röda varma bären gör att man känner värmen
lyckan, kärleken lusten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar